28 Şubat 2011 Pazartesi

Seni Sevmek O Kadar Güzel Ki...

Biliyor Musun Meleğim ?
Seveyim.
Sadece Seveyim İstiyorum.
Fotoğraflarına Sabah Kadar Bakmak,
Gözlerine Doyamadan Uyuyakalmak,
Gözlerimi Açınca da Seni Tekrar Görebilmeyi.
Ne Çok İstiyorum.
Sadece Seni Sevmeyi.
Hiçbir Çıkar, Menfaat Gözetmeksizin..
Seni Tamamen Tertemiz Duygularımla Sevmek.
O Kadar Güzel Ki.
En Güzeli Ne Biliyor Musun Ay Işığım ?
Senin Bu Sevgiyi Gerçekten Hakettiğine İnanmam.
Seni Sevmemin Bedeli. Sevilmemekse.
Ben Zaten Bunu Göze Aldım Meleğim.
Ne Demişler ?
Ben Senin Beni Sevebilme İhtimalini Sevdim.
Varsın Beni Sevme Meleğim.
Varsın Seveme Nolmuş ?
Senin Bu Gönlü Haketmediğini Kim Kanıtlayabilir ?
Çok Acı Çekmedik Mi ?
Severken Karşılık Beklemeden Severken..
Terkedilmedik Mi ?
İNŞALLAH ALLAH'ıma Dua Ediyorum Meleğim.
Bizi Kavuştursun ve Birbirimizi Asla Bırakmayalım Diye.
Sadece Dua Ediyorum Meleğim ve Yürekten İnanıyorum.
Gün Gelecek...
Sabrımızın İmtihanını Yaşadıktan Sonra.
Şükrümüzün İmtihanını Birbirimizin Gözlerine Bakarak..
Mutluluktan Ağlayarak Yaşayacağız.
İnanıyorum Meleğim. Sende İnan.
Sende Gör. İNŞALLAH Meleğim.
Emin Ol. O Günler Uzakta Değil. Uzakta Değil.
İNŞALLAH Bizde Yaşayacağız O Günleri.
Ömrümüzün Sonuna Kadar.
Birbirimizi Sonsuza Kadar Severek Meleğim.
Sonsuza Kadar Severek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder