3 Mart 2011 Perşembe

Seni Seviyorum...

Seni düşünürken..
Yarım kaldı gülmelerim..
Boğuldum. Düğümlendi yüreğimde benliğim.
Ne Ağlayabildim..
Ne Gülebildim.
İnan Bana. Çok Üzgünüm Meleğim.
Sana Gerçekten Fazlasıyla Değer Verdiğim İçin.
Benim Ben Olmamı Hissettiren İlk Kız Olduğun İçin.
Böyle Hissettirmeni Sağladığım İçin.
Çok Üzgünüm. Çok Üzgünüm Meleğim.
Gece Yatarken Ağzımdan Sürekli 2 Dua Düşüyor.
ALLAH'ım Bizi İNŞALLAH Birgün Kavuşturursun Diye.
Ve Hep..
Seni Düşünüyorum.
Uyuyamıyorum Meleğim.
Belki Bu Aşk İmkansız Ama.
Umudumu Yitireceğimi Kim Söyledi ?
Cidden Kim Derdi Seni Seveceğimi ?
Sence Meleğim Bütün Bunları Ben Planladım Mı ?
Emin Ol. Hayır Meleğim.
En Ufak Bir Menfaat, Fırsatçılık Varsa Bu Sevgide.
Şu An ALLAH'ım Ölmeyi Nasip Eylesin Bana.
En Ufak Bir Adilik Varsa Bu Sevgide.
Şu Andan İtibaren ALLAH'ım Seni Görmeyi Nasip Eylemesin.
Tertemiz Niyetlerle..
Tertemiz Değerlerle Seviyorum Seni.
Her Ne Kadar İmkansızda Olsa Herşeyi Göze Alarak.
Senin Bu Sevgiyi Sonuna Kadar Hakettiğine İnanarak Seviyorum.
Sadece Seviyorum..
Sadece Seviyorum Meleğim...
Ve Eğer Senin İçin Seni Sevmem Büyük Bir Suçsa..
Ve Cidden Bana Duyduğun En Ufak Bir Nefret Varsa..
Cezamı Çekmek İstiyorum Meleğim.
Ve Eğer Cezam İdamsa.
Ve Eğer Bir Celladım Olacaksa.
Cidden Bana Duyduğun Nefreti Kusabileceksen.
Celladım Sen Ol.
Sen Ol Meleğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder