3 Haziran 2011 Cuma

Beklediğim Yarınlar.. Dünde Kaldı...

Beklediğim yarınlar.. Dünde kaldı...
Yoruldum artık, bu can bunaldı.
Seni düşünerek..
O saatlerin çift olmasını bekleyerek...
Seni özleyerek ve hissederek...
Hissedilmeyi bekleyerek...
Boş, olmayacağını bildiğim hayallere dalıp gitmek..
O kadar koyuyor ki. O kadar yoruyor ki...
Artık hayalleri bir kenara bırakıyorum.
Duygularımı alıp sandığa kapatıyorum.
Sevsem de artık bundan sonra seni sevmiyorum diyorum.
O zaman hem sevmeyip hem seviliyorum.
Nerede bu yüreklerde adalet ?
Çok mu zor biraz hisset.
Yarın bir gün beni arayıp sorarsan.
Ya bana güven, ya da benim seni sevdiğimi farket.
Hayallerim artık bitiyor.
Suya düştükçe düşesi geliyor.
Ne yoruluyorum ne de koşuyor.
Bu kalp elveda.. Sana artık ELVEDA diyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder