13 Aralık 2010 Pazartesi

Kalp Kırmak...

Kimseyi kırmak istememiştim.
Kimseyi kimseye düşman etmek te.
Sadece sezgilerime göre hareket ettim.
Bunda ne var ki.
Ne yanlış var.
Neden hep yanlış anlaşılmaya müsaitim.
Hata bende mi her seferinde.
1 kere kalbimin sesini dinledim.
Sadece 1 kere.
Hata mı ettim yine.
Yine mi hata üstüne hata.
Ne zaman doğru olarak birşeyi yapabileceğim.
Suçum kırmamayı gerçekten istemem mi ?
İnsanlarla aramızdaki diyaloğu koparmak istememem mi ?
Sadece yüreğimin sözünü dinledim.
Sadece yüreğimin sözünü..
Seni çok seviyorum aşkım inan bana.
Sen benim için heves değil NEFESSİN.
Seni kıramam dedim.
Gecelerce düşündüm dua ettim gönlümün prensesisin sen benim.
Kırmadım da seni.
İncitmedim incitmekte istemedim incittiysem de seni.
Sen benim için kim ne derse desin heves olmadın.
NEFES oldun sen benim için.
Seni hak ettim mi hak edemedim mi diye de düşünüyorum.
Beni yürekten anlayacağın dakikalar gelecek.
Ama geç gelmeyecek merak etme.
Seni çok sevdiğimi bil.
Fakat bu kadar kolay değil.
Ne Mi ?
Kalbini Kırmak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder