14 Ocak 2011 Cuma

Sadece "Evet" Demeni İsteyeceğim.

O Gülüşün Yok Mu..
Masum Gülüşündeki Samimiyet.
O Gülüşündeki İçtaniyet.
Muhteşem Bir Duygu Bu.
Çok İçten Bir His Bu.
Hayatım Ol.
Meleğim Ol.
Ay Işığım Ol İstiyorum.
Gönlümün Prensesi.
Aşkımın Kraliçesi.
Hayallerimin Perisi Ol İstiyorum.
Seni Düşünerek Geçiyor Gecelerim.
Senin Yanında Konuşmadan 1 Dakika Bile Yetiyor.
Yeri Geliyor Susuyorum..
Konuşmak İstercesine.
Seni Düşünüyorum.
Sadece 1 Kelime İsteyeceğim Senden.
Zamanı Gelince İsteyeceğim.
Sonsuzluğa Atılacak Adımda.
Koca Bir "EVET" İsteyeceğim.
Seni Düşünüp.
Seni Sayıklayıp.
Seni Yaşayıp.
"EVET" İsteyeceğim.
Karanlık Gecelerdeki Ufak Aydınlık Işığı Gibi.
Umudumu Taze Tutacak.
O Kelimeyi İsteyeceğim.
Sadece "EVET" demeni.
Evet. Sadece "EVET" Demeni İsteyeceğim Meleğim.

2 yorum:

  1. resim olarak alyans resmi koysan daha uyumlu olurdu diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Alyans için erken ablacım :D Bilmem ki bunu koyasım geldi ablam.

    Yorumun için teşekkür ederim bu arada :)

    YanıtlaSil