8 Ocak 2011 Cumartesi

Hayal...

Acaba olur mu ?
Durdum, düşündüm.
Olur. Hayır Olmaz !?
Dedim. Söylendim.
Hayal kurdum.
Hayalinde ötesinde.
Kurguladım.
Temeli sağlama aldığımı düşündüm.
Yanılmışım.
Malzemeden çalmışım.
Birer birer yıkıldı.
Engel olamadım.
Tekrar kurdum.
Gereken malzemeleri bu sefer eksiksiz koydum.
Temeli sağlama aldığımı düşünüyorum.
İnşaatın mühendisi benim ama.
İnşaatın temeli "O" .
Evet "O"..
Neden olmasın dedim !?
Acaba Olur Mu ?
Olacak İNŞALLAH dedim.
Bekliyorum.
İNŞALLAH dedim.
Çünkü Hoşlanıyorum..
Başımı yastığa koyarken.
"O" 'nu düşünüyorum.
Uyuyorum. Uyuyorum.
Rüyamın derinliklerine giren minik kız.
Adlarımızı söylüyor.
ALLAH'ıma şükrediyor.
Sonra Tekrardan "O" 'nu düşünüyorum.
Belki sesli.
Belki sessiz.
Belki umutsuzca.
Belki ümitlice.
Sadece "O" 'nu düşünüyorum.
"ONDAN" Habersiz...

2 yorum: