5 Ocak 2011 Çarşamba

Seninle Açılıp Kapanmak İstiyorum...

Seninle Açılıp Kapanmak İstiyorum.
Bu öyle birşey ki.
Sığamadığım kozalaktan çıkıp,
Kelebek olup,
Tekrar kozalağa dönmek gibi.
Seninle Açılıp Kapanmayı İstemek.
Gözlerine Gülümseyerek Bakmak.
Tüm içtenliğim, samimiyetimle..
Hiç öyle bir samimiyet göremeyecek gibi.
Hissedemeyecek gibi olacaksın o an.
O güzel gözlerin bana bakarken.
Kalbin duracak.. Anlayamacaksın..
Atacak atacak. Sesi bana gelmesinden.
Tedirgin olacaksın.
Endişe duyacaksın duyar diye.
Asıl o zaman endişe duyması gerekecek kişi..
Ben olacağım.
O zamanda korkmayacağım ama.
Kalbimin sesi, kalbinin sesinden yansıyacak.
Tam o noktada.
Beni göreceksin gözlerime bakarak.
Belki de ağlayarak.
Beni sevdiğini söyleyecek.
Hapsettiğin duyguları.
Tozlu raflardan kaldırıp.
Gün ışığına çıkarıp.
Rahat'a erdirecek. Titreyeceksin.
Kalbimin çarpıntısını duyarken.
O narin kulaklarında... 


2 yorum:

  1. canım benim güzel yorumun için teşekkür ederim..
    şiirlerin çok hoş emrecim ,hiç bırakma yazmayı...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Vallahi ablacım elimden geldiğince yazmaya özen gösteriyorum.

    İNŞALLAH daha güzelleride gelecek.

    YanıtlaSil