22 Kasım 2010 Pazartesi

Biliyor Musun ?

Biliyor Musun ?

Seni yaşamak istiyorum uzaklarda..

Sarılmak.. Kollarımı Açıp Sarılmak İstiyorum.

Uzaktan gelen dalgaların sahile vurmasını izleyerek bakmak. 

Doyasıya bakmak istiyorum.

İçimdeki fırtına'nın kopmasını istemiyorum. Bırak olduğu yerde kalsın..

Seni sonsuzluğun olduğu yerde beklemek istiyorum. Ümitlicesine.

Utanmadan , sıkılmadan , isyan etmeden beklemek istiyorum...

Belki birgün buluşur , aşkımızı konuşuruz.

Belki birgün konuşur da susmaz kalplerimiz..

Sen ne zaman istersen konuşmaya başlar kalbim..

Susmaz.. Asla susmaz.. Avaz avaz bağırır..

Seni dinleyerek ama.. Sana saygısızlık etmez. İçinede atmaz.

Seni çok sever biliyor musun ?

İlk görüşte sevmiş seni.. Gözlerini..

Hayaline almış. Saklamış kalp kapakçıklarından birinde.

Sonra diğerinde. Sonra öbüründe. Sığmamışsın hiçbirine.. 

Hepsine almış seni...

Biliyor Musun ?

...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder